Откъде да започна?

Фактът, че четете тази страница означава, че вече сте получили потребителското име и паролата за администратора на Вашия домейн или най-малкото сте заинтересувани от нашите услуги. И в двата случая Ви поздравяваме за избора!

Преди да започнете работа Ви съветваме да видите видео-урока Основни положения при работа с OnlineHub.BG.

Първата стъпка след получаване на потребителското име и паролата за администратора на Вашия домейн е да смените паролата на администратора. Много е важно паролата да бъде максимално сигурна, затова Ви молим да:

  • не използвате имена на близки, рожденни дати и др. подобни;
  • използвате повече от 6 символа;
  • използвате букви, цифри и препинателни знаци.

Вижте видео-урока Смяна на лична парола.

Втората стъпка е да създадете потребител/и. За потребителите е важно да знаете:

  • Администраторът на домейна admin@ime-na-domain.com може да създава потребители, определя правата за достъп на потребителите, създава споделени пощенски папки, определя квоти за пощенските кутии. Администраторът на домейна НЕ може да работи с никоя от услугите освен "Контролен панел" .
  • Отговорникът за домейна е потребител, който получава известия от OnlineHub.BG по отношение на работата на услугите и има достъп до издадените фактури за абонамент. Във всеки момент е задължително да има поне един отговорник за Вашия домейн.

Потребителите се създават като след влизане в системата, изберете Контролен панел -> Потребители -> Създаване на потребител. Вижте видео-урока Създаване на потребител.

В случай че сте се абонирали за някой от плановете включващи Корпоративна електронна поща, Вие имате възможност да конфигурирате споделени папки и самоличности за електронна поща на потребителите във Вашия домейн. Вижте видео-уроците Управление на споделени папки и Управление на самоличности за електронна поща.

След като сте създали поне един потребител на когото сте дали права за работа с Уебсайт строител е време да започнете работа с Уебсайт строител.

Меню